کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316311 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه ی لمسی لپ‌تاپ تان کار نمی کند؟ کمکتان می کنیم

یکی از خوانندگان گفته است که لپ‌تاپ خود با ویندوز ٨ را به روز کرده است و با ویندوز ٨.١ کار می کند، اما متاسفانه صفحه ی لمسی اش بعضی اوقات کار نمی کرده و حالا کاملاً از کار افتاده است .

لپ‌تاپ

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ ابتدا باید کامپیوترتان را ریبوت کنید. بله! واضح است، اما بسیاری به این موضوع اهمیت نمی دهند و خوشبختانه انجام اینکار بعضی از مشکلات را حل می کند. اما تمام مشکلات را نه. بنابراین اگر مشکل صفحه لمسی حل نشد، پیشنهاد های زیر را دنبال کنید.

فرض میکنیم لپ تاپ شما با ویندوز ٨ یا ٨.١ کار می کند.

چربی و کثیفی ممکن است یکی از دلایل کار نکردن سنسور های لپ تاپتان باشد. پس اول صفحه ی لمسی را تمیز کنید. اما اگر هنوز خوب کار نمی کند. از ابزار calibration ویندوز ٨ استفاده کنید. به قسمت جستجو بروید و calibrate را تایپ کنید. قسمت calibrate the screen for pen or touch input را انتخاب کنید. اگر آن قسمت خاکستری نشده است روی آن کلیک کنید. در غیر اینصورت روی calibrate کلیک کنید و بعد امتحان کنید و ببینید که مشکل حل شده است یا نه.

لپ‌تاپ

آیا هنوز با صفحه لمسی مشکل دارید؟ زمان دوباره نصب کردن درایور فرا رسیده است. در قسمت جستجو، device manager را تایپ کنید و روی آن را انتخاب کنید. به قسمت Human Interface Devices بروید. Touchscreen را پیدا کنید. احتمالاً با گزینه ی  HD-compliant touch screen مواجه میشوید. روی همان راست کلیک کنید. اگر در منو نوشته شده enable، مشکلاتان همان است. باید آن را فعال کنید. پس روی آن کلیک کنید. اگرنه Update Driver Software را انتخاب کنید.

لپ‌تاپ

( برای پیدا کردن مکان اصلی این ابزار، C:\ را امتحان کنید. مطمئن شوید که Include Subfolder اتخاب شده است.)

اگر باز هم مشکلتان حل نشد، دوباره امتحان کنید. اما اینبار، update driver software را انتخاب کنید و بعد Search automatically for update driver software را انتخاب کنید.

device-manager-

اگر درست نشد، روی touchscreen کلیک راست کلیک و uninstall را انتخاب کنید. تائیدش کنید و بعد ریبوت کنید. با انجام اینکار، لپتاپتان دوباره درایور صفحه لمسی را نصب میکند.

هنوز هم مشکل دارد؟ به وبسایت سازنده ی لپ تاپ بروید. شاید نرم افزاری برای به روز رسانی درایور وجود داشته باشد.   اما اول مطمئن شوید که برای لپ تاپ شما است بعد دانلود و نصب کنید.

ممکن است که درایور شما به خوبی کار کند اما مشکل در قسمت تنظیمات Device Manager است. ممکن است صفحه لمسی بلاک شده باشد. به قسمت Device Manager’s Human Interface Device برگردید. بر روی USB Input Device کلیک راست کنید( اگر گزینه های بیشتری وجود دارد، همه را امتحان کنید). Properties را انتخاب کنید. روی Power Management Tab کلیک کنید.

علامت چک کنار Allow the computer to turn off this device to save power را بردارید.

با انجام اینکار ممکن اشت مشکلاتان حل شود اما متاسفانه لپ تاپ انرژی بیشتری را مصرف می کند و ممکن است باطری لپ تاپتان به مشکل بر بخورد.

اگر هیچ کدام از مراحل به حل مشکل صفحه لمسی کمکی نکردند، احتمالاً  لپ تاپتان مشکل سخت افزاری دارد.  به فروشگاهی که آن را خریدید بازگردید تا مشکل شما را حل کنند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24509 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/17 تعداد مشاهده: 2407
سافت گذر